Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.

Μάθετε περισσότερα. Αποδοχή.
Αντιγράφηκε η διεύθυνση email

Αρχεία: Events

ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ

Alt text

Η πριγκίπισσα της Τροίας και χήρα του μυθικού Έκτορα φτάνει ξεριζωμένη στην Ελλάδα, μετά το τέλος του Τρωικού Πολέμου και τον αφανισμό των αγαπημένων της. Ακολουθεί τον Πύρρο γιο του Αχιλλέα, ως αιχμάλωτη και ερωμένη του. Μετά τη δολοφονία του Πύρρου από τον Ορέστη, η Ανδρομάχη παραδίνεται στον αδελφό του Έκτορα, για να καταφύγει τελικά στην  Ήπειρο, μοναδική «κάτοικος» ενός τεχνητού τρωαδίτικου τοπίου.

Ένας σύγχρονος γυναικείος μονόλογος συνειδητοποίησης, για τη μοίρα του πρόσφυγα και την αγωνία εύρεσης μιας νέας ταυτότητας. «Πως μπορείς να ξεχάσεις;». Η Ανδρομάχη ως επαναστάτρια απέναντι στη λήθη, θα επικοινωνήσει τους σπαραγμούς από τα βάθη του χρόνου μέσω της παγκόσμιας γλώσσας, της τέχνης.

I AM THE LABYRINTH

Alt text

Ζήστε τον Μύθο. Μέσα από μια εμπειρία δημιουργημένη από το DarkPlay Theatre.
:|: «Έχετε γεια, Κρήτες, κι εσύ πατρίδα μου, του Διός χώρα γλυκιά, ηλιοσχέπαστη…” Ευριπίδης (Κρήτες)

Μια καθηλωτική, δίγλωσση διαδρομή σε ελληνικά, αγγλικά και αρχαία ελληνικά.
Εμπνευσμένη από τον Μινώταυρο και τον Λαβύρινθο.
Ο έρωτας, η δύναμη και ο μύθος συγκρούονται σε αυτή την επανερμηνευμένη αρχαία ιστορία.

Η Παράσταση

Σφοδρές συγκρούσεις, απαγορευμένοι έρωτες και η πάλη για εξουσία διαδραματίζονται σε μια σοκαριστική, τολμηρή και εκτενή ανασκόπηση του κλασικού μύθου.
Μια ιστορία βασισμένη σε αποσπάσματα του Ευριπίδη, του Οβίδιου, του Πινδάρου, την αληθινή και μυθική ιστορία της Κρήτης, και την πολιτιστική κληρονομιά του λαβύρινθου και του τέρατος.
Κάθε μορφή τέχνης και αρχέτυπο είναι εδώ: ζωντανό θέατρο, χορός και πολυμέσα που εκτελούνται στα αγγλικά, ελληνικά και αρχαία ελληνικά.
Βαθιές και προκλητικές ιστορίες που νομίζατε ότι γνωρίζατε, επανερμηνευμένες και αφηγημένες μέσα από ιεροτελεστίες, αισθήσεις και μεταμόρφωση.
Εισέλθετε σε έναν αισθησιακό, βίαιο και απρόβλεπτο κόσμο, που δεν θα βρείτε σε καμία άλλη σκηνή ή οθόνη.

Τι Πρέπει να Γνωρίζετε:


Μόνο για άτομα άνω των 18: Αυτή η παράσταση είναι έντονη, περιέχονται σκηνές βίας και σεξ. Στοιχεία της παράστασης είναι το σκοτάδι, η δυνατή μουσική, τα έντονα φώτα και η άμεση αλληλεπίδραση με τους ηθοποιούς. Θα είστε όρθιοι, κινούμενοι, και ίσως χρειαστεί να φορέσετε μάσκα.
Είστε Μέρος της Παράστασης: Από τη στιγμή που θα μπείτε στο χώρο, είστε μέρος της ιστορίας.
Χωρίς Κινητά, Χωρίς Καταγραφή: Αφήστε τις συσκευές σας πίσω. Αυτός είναι ένας κόσμος που δεν μπορείτε να καταγράψετε—μόνο να ζήσετε.


Εγγραφείτε τώρα για πρώιμη πρόσβαση και αποκλειστικό περιεχόμενο.

ΓΕΝΕΣΙΣ Νο 2

Alt text

Ομάδα Θεάτρου ETÚTI
Γένεσις Νο 2
του Ιβάν Βιριπάεφ
Σκηνοθεσία: Καλή Βοϊκλή
2ος ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Μετά τον πρώτο κύκλο sold out παραστάσεων, το Γένεσις Νο 2 του Ιβάν Βιριπάεφ από την
Ομάδα Θεάτρου ETÚTI σε σκηνοθεσία Καλής Βοϊκλή επιστρέφει στο ΠΛΥΦΑ για
περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
Το Γένεσις Νο 2 του Ιβάν Βιριπάεφ είναι μια «τραγωδία του νοήματος» που καταφέρνει να
συνδυάζει το χιούμορ και τον ρεαλισμό, με βαθιά ερωτήματα για το νόημα και την ύπαρξη.
Μιλάει για την ελευθερία και την επιβολή, τη μοναξιά και τη σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων.
Μιλάει για τον Θεό και με τον Θεό, που αποτελεί ένα από τα πρόσωπα του έργου.
“Αν πιστεύεις στον Θεό αυτό δεν σημαίνει ότι κι ο Θεός πιστεύει σ’ εσένα”

Πρόκειται, όμως, για έναν εξανθρωπισμένο, επαναστάτη Θεό, ο οποίος δηλώνει προκλητικά
ότι δεν υπάρχει, αναγκάζοντας τον άνθρωπο να ψάξει τι μπορεί να υπάρχει πέρα από εκείνον.
Υπάρχει άραγε κάτι ακόμα;
“Μέσα σε όλα όσα υπάρχουν γύρω μας, υπάρχει και κάτι ακόμα, κάτι άλλο πέρα από αυτά που βλέπουμε”

Μέσα από το κείμενο γεννιούνται κόσμοι και χαρακτήρες, επίκαιροι και αιώνιοι που έχουν την
ευελιξία να μεταμορφώνονται μέσα από τα μάτια των θεατών. Έτσι έρχονται στην επιφάνεια
σκέψεις και συναισθήματα που έχουμε όλοι, αλλά ίσως δεν ξέρουμε πώς να τα μετατρέψουμε
σε λέξεις.
Η πολυφωνικότητα του κειμένου αποτυπώνεται και στη σκηνοθεσία που δοκιμάζει μια
πρωτοποριακή προσέγγιση του έργου. Πέντε ηθοποιοί εναλλάσσονται στους ρόλους του
έργου, αλλάζοντας χαρακτήρες σε κάθε παράσταση, αυθόρμητα, χωρίς να υπάρχει
προσυννενόηση για το ποιον ρόλο θα αναλάβει ο καθένας σε κάθε σκηνή. Έτσι, μέσα από
αυτό το παιχνίδι της αυτοδιάθεσης, κάθε παράσταση θα είναι διαφορετική, απρόβλεπτη και
πραγματικά «ζωντανή».
Η Ομάδα Θεάτρου ETÚTI, σε σκηνοθεσία της Καλής Βοϊκλή και με την πρωτότυπη μουσική
σύνθεση της Βίκης Καπετανοπούλου, δημιουργούν μια εναλλακτική παράσταση, όπου το
κείμενο του Βιριπάεφ αναδεικνύεται ως το «βασικό πρόσωπο του έργου».

*Η παράσταση ενδείκνυται για άτομα άνω των 16 ετών
**Στην παράσταση γίνεται χρήση strobe light

«Μία παράσταση καινοτόμα και εναλλακτική στα σύγχρονα δεδομένα τού θεάτρου. Σε
αυτή την παράσταση οι ηθοποιοί υιοθετούν στιγμιαίους ρόλους […] Πλέον, το νόημα
αποκτά νέα διάσταση, νέα υπαρξιακή οντότητα και ταυτόχρονα αποδομείται η
συναισθηματική κορύφωση ενός ψυχικού δράματος, μέσα από τον συνδυασμό
ειρωνείας, χιούμορ και ρεαλιστικής απεικόνισης, στην αέναη αναζήτηση του θεϊκού
νοήματος και του νοήματος της ανθρώπινης υπόστασης στον κόσμο. […] Οι ηθοποιοί
εναλλάσσονται στους ρόλους, ενώ ακούγεται μουσική πίσω στη σκηνή […]. Οι ηθοποιοί,
σε μία εκδήλωση ελεγχόμενου αυτοσχεδιασμού, δηλαδή εναλλαγή μη
προκαθορισμένων ρόλων σε ένα εκ των προτέρων δεδομένο πλαίσιο απαιτήσεων,
φέρνουν στην επιφάνεια των ενδιαφερόντων ζητήματα αλλοτρίωσης κι ελευθερίας,
μοναχικότητας και εξαναγκασμού, καθώς και την αξία της αλληλεπίδρασης μεταξύ των
προσώπων. […] Οι ηθοποιοί […] συνδιαλέγονται άψογα στη σκηνή, ρυθμισμένοι κι
αυτοματοποιημένοι στις εναλλαγές ρόλων, θέσεων και στάσεων. […] Τα σώματα
επιμελούνται τα όρια της απελευθέρωσης, μετατρέπονται στο επίκεντρο του
ενδιαφέροντος και σχηματοποιούν τις πτυχές μίας πολλαπλής και πολυεπίπεδης
ερμηνείας. […] Το κείμενο αποκτά οντότητα μέσα από τα σώματα των ηθοποιών και τις
μεταβολές που οι ρόλοι επιβάλλουν. Η Μαριτίνα Κουτσοχιώνη, ο Τάσος Κωλέτσης, η
Διαλεκτή Πουρσανίδου, ο Βασίλης Σταματάκης και η Χαριτίνη Χαριτωνίδου είναι
«δεμένοι» μεταξύ τους με τρόπο επαγγελματικά ιδιαίτερο, δεδομένου ότι για να
επιτευχθεί το εν λόγω αποτέλεσμα απαιτείται προεργασία και
ψυχολογική/συναισθηματική εμβάθυνση, γεγονός που αποτυπώνεται με τον πλέον
διάφανο τρόπο στην σκηνή. Διαμόρφωσαν μεταξύ τους μία ομάδα, δίχως διακρίσεις
και ιεραρχήσεις, προβάλλοντας το αίτημα του θανάτου ως πράξη ζωής σε
εναλλασσόμενο μοτίβο δράσης. Μία παράσταση ουσιαστικά νεωτερική από κάθε
άποψη».
(Απόκριτικήτου Αντώνη Χαριστούστο «Tetragwno» για το «Γένεσις Νο 2»).

«Οι πέντε ηθοποιοί αλλάζουν ρόλους ενόσω το έργο κυλάει και, όπως μας
πληροφορούν, θα αλλάζουν χαρακτήρες σε κάθε παράσταση, αυθόρμητα, χωρίς να
υπάρχει προσυνεννόηση σχετικά με ποιον ρόλο θα αναλάβει ο καθένας τους στη σκηνή
[…] Περνάνε από την πρόζα στις ασκήσεις επί σκηνής, στον χορό, την ώρα που το
λογικό και το παράλογο κάνουν πάρτι. […] Παρέμειναν επί 80’ με το ίδιο αινιγματικό
ύφος, σαρκαστικοί και ευαίσθητοι, να αναρωτιούνται για όλα όσα μας βασανίζουν. […]
Δεν ξεχωρίζω κάποιον ή κάποια γιατί τους ένιωσα ως ομάδα. Το θέατρο παραμένει
επαναστατικό, πιο επαναστατικό από πορείες, διαμαρτυρίες, κούφια λόγια σε
τηλεοπτικά παράθυρα. Η συγκεκριμένη δουλειά της ομάδας ETÚTI πιστεύω ότι
σχετίζεται με τον συλλογισμό μου. Δείτε το. Αξίζει τόσο για τη σκηνοθεσία και την
ηθοποιία όσο και για την ευαισθησία του και την καυστικότητά του».
(Από κριτική του Άρη Γαβριελάτου στο «Αθηνέα» για το «Γένεσις Νο 2»).
«Εμείς θα εστιάσουμε στους ηθοποιούς. […] Οι κυρίες κα οι κύριοι του θιάσου, οι
πραγματικοί ήρωες του έργου, οι οποίοι μάλιστα εναλλάσσονται σε σκηνές και ρόλους,
χωρίς να είναι από πριν συνεννοημένοι. […] Η μουσική της κυρίας Βίκης
Καπετανοπούλου ανεβάζει παλμούς και ωθεί τους ηθοποιούς σε ένα μεταίχμιο πρόζας
και χορού, φέρνοντας μπροστά στο κοινό μια εναλλακτική πρόταση, η οποία χρήζει
προσοχής. […] Τους αξίζουν πολλά μπράβο, τους αξίζουν πολλοί έπαινοι, τους αξίζει
να πάμε να δούμε και να χειροκροτήσουμε».
(Απόκριτικήτου Κώστα Κούλη στο «Keysmash» για το «Γένεσις Νο 2»).

 

OUTRO

Alt text

 

Η Γιώτα Φέστα συναντά τον Γιώργο Καραμίχο στο “OUTRO” του Κωνσταντίνου
Βασιλακόπουλου | Από 5/10 στο ΠΛΥΦΑ

Ο Κωνσταντίνος Βασιλακόπουλος επιστρέφει στην Ελλάδα με την πρώτη ολοκληρωμένη
δουλειά του, το “OUTRO”. Απόφοιτος της πρωτοποριακής Ακαδημίας Θεάτρου και Χορού
του Άμστερνταμ, με μαθητεία πλάι στον Ivo van Hove και σπουδαίες συνεργασίες στο
ενεργητικό του δημιουργεί ένα έργο για τις οικογενειακές σχέσεις, τη διαφορετικότητα, τις
σκληρές και οικείες αλήθειες που γονατίζουν υπό το βάρος της κοινωνικής «αποδοχής»
και ομοιογένειας.
Το ”OUTRO” είναι βασισμένο στο θεατρικό έργο του Jean – Luc Lagarce, “Juste la fin du
Monde”, το οποίο μετέπειτα έγινε ταινία (στα ελληνικά: «Ακριβώς το Τέλος του Κόσμου»)
από τον Xavier Dolan και απέσπασε πολλά βραβεία.

OUTRO

Σκηνοθεσία-Διασκευή: Κωνσταντίνος Βασιλακόπουλος
Στον ρόλο της μάνας, η Γιώτα Φέστα
Λουκάς, ο Γιώργος Καραμίχος
Πρεμιέρα: 5 Οκτωβρίου
Στο ΠΛΥΦΑ

ΠΛΟΚΗ

Ρισκάρω χωρίς ελπίδα.
Παρόλα αυτά αποφάσισα να επιστρέψω να τους δω, να επιστρέψω στα παλιά, να βαδίσω
στα χνάρια μου και να κάνω το ταξίδι μου.

Ο Λουκάς, ένας συγγραφέας, επιστρέφει έπειτα από πολλά χρόνια στο πατρικό του, σ’ ένα
χωριό της ελληνικής επαρχίας. Θέλει να κερδίσει τον χαμένο χρόνο, τις χαμένες ευκαιρίες,
να βρει το θάρρος ν’ αντιμετωπίσει τον εαυτό του απέναντι στην οικογένειά του. Να
υπερασπιστεί τις επιλογές, τα «θέλω», την ταυτότητά του.
Θα δημιουργηθεί πρόσφορο έδαφος ώστε να βρει τη λύτρωση που αποζητά;
Το “OUTRO” του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου κάνει μια γενναία βουτιά στο
δυσλειτουργικό οικογενειακό περιβάλλον. Εκεί όπου απομυθοποιούνται οι παραδοσιακές
συγκεντρώσεις γύρω από το ίδιο τραπέζι και αποκαλύπτονται οι αλήθειες με τις οποίες
παλεύουν όλα τα μέλη.
Μας καλεί να αναλογιστούμε: Πόσο σκληροί μπορούμε να γίνουμε με τους άλλους, όταν
δεν έχουμε κάνει δουλειά με τον εαυτό μας; Και, τελικά, τι αξίζει σ’ αυτή τη ζωή; Ποιες οι
προτεραιότητες; Tι θα έπρεπε να θυσιάσουμε και σε ποιον βωμό; Θα μπορούσαν όλα να γίνονταν «αλλιώς»; Και πόσο απέχουμε-ατομικά, αλλά και σαν κοινωνία-από αυτό το
«αλλιώς»;

Σκηνοθετικό σημείωμα
Τι ρόλο παίζει η επιστροφή του καλλιτέχνη στο περιβάλλον που τον έδιωξε; Γυρίζει με την
ελπίδα ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει; Του έχει λείψει η ζεστασιά της οικογένειάς του ή
απλά επιβεβαιώνει ότι καλώς έφυγε;
Όσοι έχουν μεγαλώσει σε μια κλειστή ελληνική επαρχιακή πόλη, ξέρουν καλά τι σημαίνει να
ονειρεύεσαι να το σκάσεις από το περιβάλλον στο οποίο ζεις. Ένα περιβάλλον δίχως κανένα
όριο ανοχής στη διαφορετικότητα, που προσπαθεί να καταπνίξει οποιαδήποτε φυσική σου
τάση και να σου φορέσει τα πατροπαράδοτα στεγανά και τους φραγμούς που κυριεύονται
από την ενοχή της απόλαυσης και θέτουν ψηλά τον πήχη της κοινωνικής αποδοχής και
ομοιογένειας.
Στο “OUTRO” ήθελα να δημιουργήσω ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο το κοινό να νιώθει
συμμέτοχο. Ο θεατής να προβληματιστεί για το πώς έχουμε δομήσει την κοινωνική μας
πραγματικότητα, όχι απαραίτητα να ενστερνιστεί τις απόψεις που εκφράζονται.

Κωνσταντίνος Βασιλακόπουλος

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
OUTRO*
Βασισμένο στο “Juste la fin du monde”
του Jean – Luc Lagarce

*OUTRO: Το τέλος ενός κομματιού, ενός βιβλίου, μιας συζήτησης, ο επίλογος.

TRI 10 YEARS ANNIVERSARY CELEBRATION

Alt text
Can you believe it?  It’s 10 years since we opened our doors in Psiri Athens and we want to invite all to celebrate our big anniversary in an absolute gorgeous place PLYFA
Let’s raise a toast to the next 10 years and beyond!
Time flies by when we’re well surrounded by a great community and we are lucky to have you. 
Thank you for everything you’ve done and continue to do, for us!!!
You’ve helped make the TRI family what it is today.
Cheers to all of you friends!
Booze by Jameson Greece
Beers by Blame the Sun Brewing
Food by Kerveros tis Fotias
Live bands
Ta Toy Boy
The Callas
DJ set
Dim Goneos – Celestial Herring & Dim Hatzimitros
Plus 10 years TRI Photo Exchibition
Amazing Artwork by Bob Studio

ΝΕΦΕΛΗ ΦΑΣΟΥΛΗ LIVE

Alt text

Για αυτό το καλοκαίρι η Νεφέλη Φασούλη καλεί φίλους και πρόσωπα ολότελα δικά της για πάρτι στον κήπο της. Το μαγικό μέρος που φρόντιζε όλον τον χειμώνα, τώρα άνθισε, μεγάλωσε, πύκνωσε και τους περιμένει όλους να βρεθούν κάτω από τα αστέρια. Με τραγούδια του Φοίβου, τα καινούργια του Αντώνη, άλλα κλασικά, άλλα όχι τόσο, λαμπιόνια και παγωμένα ποτά θα φέρουμε τη δροσιά για το καλοκαίρι που δεν λέει να ‘ρθει. 

Φόρεσε λουλούδια, χρωματιστά eyeliner και αντικουνουπικό.

Σε περιμένουμε!

ΣΜΗΝΟΣ

Alt text

ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΙΚΟ, ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΟ, ΕΦΗΜΕΡΟ, ΝΟΜΑΔΙΚΟ, ΤΕΜΠΕΛΙΚΟ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ

ΣΤΗ ΣΜΗΝΟΥΡΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ: ΣΥΝΑΛΛΟΙΣ, ΒΙΟΜΕ ΑΘΗΝΑΣ, ΜΕΛΑΝΘΩ, DOCK,
OBSCURA LAB, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ H ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤA ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΤΟ ΣΚΑΣΙΑΡΧΕΙΟ»

ΒΙΒΛΙΑ, ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΠΡΟΒΟΛΕΣ, ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΦΑΓΗΤΟ, ΠΟΤΟ

[Και ενώ ο καπιταλισμός προσπαθεί να μας πείσει ότι δεν υπάρχει εναλλακτική, ότι το μέλλον είναι ζοφερό και ας το αποδεχτούμε, τα βιβλία είναι η αχτίδα του φωτός που μας οδηγεί μες στο πυκνό σκοτάδι και ο συνεργατισμός ο τρόπος μας να διατηρήσουμε την ανθρωπιά μας και να αλλάξουμε τον κόσμο.]

ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΜΙΚΡΗ ΑΙΘΟΥΣΑ

17.30-19.00 || Κρατικός έλεγχος και επιτήρηση στον 19ο αιώνα. Εισηγήσεις από την ιστορικό Ξένια Μαρίνου και τον δρ. Φιλο-
φοφίας Θανάση Λάγιο. Συντονίζει και παρεμβαίνει ο ιστορικός Μανόλης Αρκολάκης.

19.00-19.15 || Διάλειμμα

19.15-20.45 || 7 χρόνια #metoo και φεμινιστική αλληλεγγύη. Συζητάμε με τη Γεωργία Πετράκη, καθηγήτρια στο Πάντειο Πα-
νεπιστήμιο και βλέπουμε ταινίες μικρού μήκους της Αλεξίας Τσούνη (FemArtAct ΚΟΙΝΣΕΠ)

ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
18.00-19.30 || Σχολικός συνεταιρισμός και συνεργατικές τεχνικές με την παιδαγωγική Freinet. Ανοιχτή συζήτηση από τα μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας «Το Σκασιαρχείο».

19.30-19.45 || Διάλειμμα
19.45-21.15 || Κομμουνισμός και ασφάλεια του καθεστώτος: η κατασκευή του εσωτερικού εχθρού στον ελληνικό 20ό αιώνα.
Συζητούν οι ιστορικοί Κωστής Καρπόζηλος και Μενέλαος Χαραλαμπίδης, με συντονιστή τον ιστορικό Στρατή
Μπουρνάζο.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
21.30-00.00 || ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ. Οι Dear Lou! σε ένα tribute στον Lou Reed και τους Velvet Underground και οι Daddy’s Work Blues

Band σε ένα ηλεκτρικό blues session.
ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ (ΠΡΩΙ)
ΜΙΚΡΗ ΑΙΘΟΥΣΑ

13.30-15.00 || Η Αυτοδιαχείριση της εργασίας ως κίνημα: αδυναμίες και προοπτικές μέσα από την ανασκόπηση της περασμένης δεκαετίας. Εισηγείται και συζητά με το κοινό η ερευνητική κολεκτίβα Perfigurativa.

ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
12.00-13.00 || Εργαστήριο συντήρησης τροφίμων από τη Μελανθώ ΚΟΙΝΣΕΠ.
13.00-13.15 || Διάλειμμα
13.15-14.45 || Φτιάξε τον δικό σου σελιδοδείκτη. Εργαστήρι τυπώματος με τη μέθοδο της χαρακτικής από την @the greyfox_linoprints.

ΠΡΟΑΥΛΙΟ
14.30-17.00 || Συλλογικό Βιομηχανικό Πικνίκ. Τρώμε, πίνουμε και κουβεντιάζουμε μαζί.
ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ (ΑΠΟΓΕΥΜΑ)
ΜΙΚΡΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
17.30-19.00 || Ορατοί και αόρατοι Ιμάντες: Επιτήρηση, έλεγχος και επιβολή εντός και εκτός των ασυλικών τειχών. Εισηγήσεις
από τη Βάσια Λέκκα (επ. καθηγήτρια ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ), Θόδωρο Μεγαλοοικονόμου (ψυχίατρο), Γιώργο Κεσίσογλου
(ψυχολόγο). Συντονίζει και παρεμβαίνει ο ψυχίατρος Λυκούργος Καρατζαφέρης.

19.00-19.15 || Διάλειμμα
19.15-20.50 || Προβολή. Parole de flic. Ταινία με τον Αλέν Ντελόν σε σενάριο Φρεντερίκ Φαζαρντί.
ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΘΟΥΣΑ

18.00-19.30 || Αθλητικά ρούχα, ψυχικά τραύματα και προδότες της τάξης μας. Ο Ντ. Χάντερ, συγγραφέας του βιβλίου Chav / Αλληλεγγύη από τα υπόγεια, μιλάει με αφορμή το νέο του βιβλίο, που πρωτοκυκλοφορεί στη διάρκεια του φεστιβάλ.

19.30-19.45 || Διάλειμμα

19.45-21.15 || Το παντοδύναμο (;) κράτος: Eπιτήρηση, έλεγχος και επιβολή στην ψηφιακή εποχή. Οι δικηγόροι Άννυ Παπαρρούσου και Θανάσης Καμπαγιάννης μαζί μετον Πάνο Λάμπρου διερευνούν πλευρές της ανελευθερίας στις μέρες μας. Συντονίζει ο δημοσιογράφος Τάσος Τσακίρογλου (Εφημερίδα των Συντακτών).

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
21.30-00.00 || ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ με τους Αλέξη Καλοφωλιά και Στέφανο Φλώτσιο και τους Frank Panx και Σαλταδόροιγια να κλείσει το φεστιβάλ με τον καλύτερο τρόπο!

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ σε όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, θα λειτουργούν στον χώρο: ΞέFRENο Σμήνος: Παιδαγωγικές δράσεις από την Παιδαγωγική Ομάδα «Το Σκασιαρχείο» (με υπαίθρια βιβλιοθήκη, εργαστήρια εικαστικών, κατασκευών, τυπογραφίας, ποίησης, ραδιόφωνο των παιδιών και κινηματογραφικές προβολές μαθητικών
ταινιών από το «Νεανικό Πλάνο»!) – Βιβλιοπωλείο – Πάγκοι με προϊόντα από συνεργατικά εγχειρήματα – Εκθέσεις εικαστικών – Μπαρ και εστιατόριο.

ALCHEMY OF THE EXTRAORDINARY 2024

Alt text

​​To Alchemy of the Extraordinary είναι ένα εντατικό εκπαιδευτικό σεμινάριο τεσσάρων εβδομάδων πάνω στη Δημιουργικότητα και το Devised Theatre μέσω της δημιουργικής πρακτικής του David Glass.

Το σεμινάριο σχεδιάστηκε από τον David Glass και διδάσκεται από τον ίδιο μαζί με τους Κορίνα Κόκκαλη και Simon Gleave, όπου συνεχίζουν να αναπτύσσουν και μεταδίδουν τη μέθοδό του.  

Αυτή η σειρά εργαστηρίων περιλαμβάνει τη Δημιουργική Πρακτική πέντε σταδίων παράλληλα με τη βιωματική έρευνα για το Παιδί, τον Έφηβο, τον Ενήλικα, καθώς και την εξερεύνηση της αφήγησης και της έκφρασης μέσω του σώματος. 

Το έργο του David Glass έχει επηρεάσει πολλές θεατρικές ομάδες και εκπαιδευτικούς, αλλά και κοινωνικούς αναπτυξιακούς και εταιρικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο (UN, Save the Children, Gecko, 111 Program κ.α.).

Το Alchemy of the Extraordinary είναι ένα διεθνές εργαστήριο που τρέχει για 4η συνεχή χρόνια με περισσότερους από 30 συμμετέχοντες από περισσότερες από 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ευρώπης, των ΗΠΑ, του Καναδά και της Αυστραλίας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο δημιουργών και μια κοινότητα που συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται πέρα από τις 4 εβδομάδες του σεμιναρίου. 

Την Πέμπτη 25 Ιουλίου και ώρα 18:00 οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν ένα δείγμα της δουλειάς τους. Μετά την παρουσίαση θα ακολουθήσει συζήτηση με τους συμμετέχοντες και τους εισηγητές του σεμιναρίου. 

ΑΓΟΡΑΦΟΒΙΚΟ 2024

Alt text

Μια φορά το χρόνο το κύκλωμα χαλάει και τον Σεπτέμβρη του 2024 το Αγοραφοβικό Φεστιβάλ στήνει ξανά για δύο νύχτες τρία stages στο ΠΛΥΦΑ.

Ο φετινός επιμελητής, Metaman, κρατώντας την αόρατη κορδέλα που ενώνει την Λένα Πλάτωνος με τον Eddie Dark, πλέκει τον ιστό ενός φεστιβάλ ανοιχτού με κάθε σημασία της λέξης. Φέρνει κοντά φίλ@ και είδωλα ή και τα δύο ταυτόχρονα, σε ένα line-up αρκετά από τα ονόματα του οποίου συνοδεύει, λιγότερο ή περισσότερο, ο χαρακτηρισμός «θρυλικός», ακόμα και αν χρειάστηκε κάποιοι να κάνουν το Παρίσι-Ντακάρ γονατιστοί για να δούμε την επιστροφή των Regressverbot και των Victory Collapse.

Κάπως έτσι, ο Larry Gus και οι ανεπανάληπτες ζωντανές εμφανίσεις του συναντούν τα beats της Dj Pitsouni, ο αιρετικός λόγος των Lost Bodies συναντά τον νιχιλισμό των Dramachine, ενώ το electro-ποιητικό στοιχείο είναι πανταχού παρόν, από τον εμβληματικό Κ. Βήτα, ως την Molyneaux, τον Λαλούση και την Α. Επίθετη. Ολίνα και Ευρυπίδης δίνουν μια πιο ευαίσθητη οπτική στα πράγματα μαζί με τους Tropical Geometry που ενδίδουν σε πιο ποπ φόρμες, τιμώντας τις kraut καταβολές τους.

Penny, Dolly Vara και Expe από την άλλη, σχηματίζουν μια εκρηκτική τριάδα, με τον δικό της προσωπικό τρόπο η καθεμία, που έρχεται να προστεθεί στις Krista Papista και Sci-Fi River οι οποίες με την σειρά τους φέρνουν στο ΑΦΦ24 δύο από τις πιο απολαυστικές εμφανίσεις του ΑΦΦ23.

Incognito επιστροφές από την περσινή εκδοχή του φεστιβάλ αποτελούν όμως και οι παρουσίες των Echo Tides, Vassilina και Kristof, σε μια τοπική σκηνή που αλλάζει σχήματα, ονόματα και συνδυασμούς, βρίσκοντας διαρκώς νέους τρόπους να δυναμώνει τους δεσμούς της και να εξελίσσεται, κουβαλώντας και παραδίδοντας τον ίδιο σταυρό από γενιά σε γενιά, από την δεκαετία του 80 μέχρι τις μέρες μας.

Το πλήρες lineup του ΑΦΦ24:

Κ. Βήτα, Regressverbot, Λένα Πλάτωνος, Echo Tides, Lost Bodies, Penny+Sci-Fi River, Eddie Dark, Dolly Vara, Krista Papista, Vassilina, Kristof, Larry Gus, Dramachine, Ολίνα, Expe, Evripidis and His Tragedies, Victory Collapse, Molyneaux+Agatha, Α. Επίθετη, DJ Pitsouni, Tropical Geometry, Στέλιος Λαλούσης και Metaman

20/9/24 | 1η Αγοραφοβική Μέρα

Κ. Βήτα, Echo Tides, Penny+Sci-Fi River, Eddie Dark, Kristof, Larry Gus, Dramachine,Evripidis ND His Tragedies, Molyneaux+Agatha, DJ Pitsouni, Στέλιος Λαλούσης

21/9/24 | 2η Αγοραφοβική Μέρα

Regressverbot, Λένα Πλάτωνος, Lost Bodies, Dolly Vara, Krista Papista, Vassilina, Expe, Ολίνα, Victory Collapse, Α. Επίθετη, Tropical Geometry, Metaman

 

Facebook

Instagram

STREET SKILLS

Alt text

The social project HipHop4Hope is excited to announce the Street Skills Event, a celebration of Hip-Hop culture from the community – for the community. This all-inclusive event invites people of all ages—kids, youth, and adults—to come together and experience the true spirit of Hip-Hop. Mark your calendars for July 6, 2024, and join us for a day filled with music, dance, art, and more!

Event Highlights:

Event Schedule:

The Street Skills Event is not just a HipHop event; it’s a celebration of our diverse community and the powerful culture of Hip-Hop. It’s about us—our talents, our voices, and our unity.

About HipHop4Hope: HipHop4Hope is a community-driven initiative dedicated to promote the wellbeing, personal development and social inclusion of disadvantaged youth. Find us on Instagram: hh4h_athens or www.hiphop4hope.com

Brought to you in collaboration with Empowervan, Yoga & Sport With Refugees, Free Movement Skateboarding, Solidarity Snacks, Saffron Kitchen, Plyfa, Red Bull GR, MonkeyBros, Salparismenos, Karma by Karima, Lalava, and Sirius Clothing

Join us on July 6, 2024, and be part of this celebration. Let’s come together, embrace our diversity, and share the love for Hip-Hop!